Enlisted - HT-130 Squad
W skład pakietu wchodzą: – Załoga czołgu premium + czołg z miotaczem ognia HT-130 (ZSRR, 3 Era) – 300 szt. złota HT-130 to radziecki czołg z miotaczem ognia, skonstruowany na bazie T-26 i zaadaptowany z myślą o zapewnianiu wsparcia ogniowego oraz niszczeniu wrogich fortyfikacji. Miotacz ognia zamontowany na wieżyczce czołgu jest w stanie emitować strumienie łatwopalnej substancji na znaczne odległości, co czyni z HT-130 skuteczną broń w działaniach ofensywnych. Dodatkowo czołg dysponuje karabinem maszynowym DT kalibru 7,62 mm. HT-130 zachował kluczowe cechy T-26, jak zwrotność i solidny pancerz zbudowany z wielowarstwowych stalowych płyt.