Enlisted - Fedorov MG Squad
Zestaw zawiera: - Oddział premium, składający się z trzech fizylierów i dwóch inżynierów, uzbrojony w karabiny Fiodorowa (ZSRR, 4 Era) - Inżynierowie z tego oddziału potrafią budować gniazda ciężkich karabinów maszynowych - 300 Złota Kupując ten zestaw, zdobędziesz oddział premium 7 Gwardyjskiej Dywizji Piechoty 26 Gwardyjskiego Pułku Piechoty dla sił ZSRR w kampanii moskiewskiej. Dywizja została pierwotnie sformowana w lipcu 1925 roku jako 64 Dywizja Strzelców. Brała udział w kampanii polskiej w 1939 roku. Od września 1941 roku brała czynny udział w bitwie o Moskwę. Oddział składa się z 3 żołnierzy klasy "Fizylier", wyposażonych w karabiny Fiodorowa (unikalna broń, która jest dostępna tylko dla tego oddziału) oraz 2 żołnierzy klasy "Inżynier".