Enlisted - Achilles Squad
W skład pakietu wchodzą: Czołg premium Achilles Drużyna premium 5 czołgistów poziomu 4 400 szt. złota Achilles stanowił brytyjską modyfikację amerykańskiego niszczyciela czołgów M10 Wolverine. Konstrukcję opracowano w trakcie II wojny światowej w celu zwalczania coraz lepiej opancerzonych czołgów niemieckich. Uzbrojenie niszczyciela stanowiła 76-mm / 17-funtowa armata o dobrych zdolnościach penetrujących. Pojazd przewoził 50 sztuk amunicji działowej. Czołg wyposażono ponadto w karabin maszynowy M2HB kalibru 12,7 mm o pojemności 400 naboi w celu odbierania wrogiej piechoty. Konstrukcja była w stanie rozwinąć prędkość 41 km/h i została użyta w operacji Charnwood, zadając duże straty jednostkom pancernym Wehrmachtu.