Enervator
Enervator jest dziełem naukowców z Niepodległych Kolonii, których celem było stworzenie broni mogącej w „ludzki” sposób eliminować przedstawicieli groźnych gatunków. Precyzyjny promień Enervatora powoduje porażenie i molekularną destabilizację celu. Podczas testów broń powodowała natychmiastowy zgon obiektów.