Endless Legend - The Lost Tales
Wzbogać swoje doświadczenie o ten dodatkowy pakiet zadań i zgromadź nową wiedzę o pomniejszych frakcjach Aurigi w ponad dwudziestu „Zaginionych opowieściach”. Co chowają Kopacze za swoimi maskami z czaszkami? Czy wygnanym Dorgeshi można zaufać? Jakich bogów mogą czcić Eryci?