Endless Legend - Echoes of Auriga
Dodatkowa ścieżka dźwiękowa do Endless Legend, przyjętej z dużym uznaniem krytyków strategicznej gry turowej 4X, zawierająca 7 nowych utworów skomponowanych i wyprodukowanych przez FlybyNo. W zestawie znajdują się również wyjątkowe przedmioty dla bohatera. Ścieżka dźwiękowa do gry Endless Legend zyskała wielkie uznanie naszej społeczności graczy. Zachęcony tym sukcesem FlybyNo przygotował 7 nowych, niesamowitych utworów składających się na ponad 30 minut muzyki, która nie tylko udoskonali rozgrywkę, ale również wzbogaci atmosferę gry.