Empire of Sin - Deluxe Pack
Pakiet Deluxe Pack oferuje dostęp do treści z wydania Deluxe Edition: czwórkę gangsterów do zwerbowania, zestaw Golden Weapon Set oraz wyjątkową animację egzekucji dla twojego bossa – Curb Stomp Execution.