Emet
Lecz jak doktor i walcz jak demon. Drony Emergency Medical Evacuation Technician były używane w akcjach ratunkowych i pomagały osobom poszkodowanym. Sprawdziły się doskonale, ale jak dotąd nie były testowane w warunkach bojowych. Emet jest wyposażony w rdzeń logiczny zabójczego komandosa, który otrzymał od Jacka. Dzięki temu świetnie sprawdza się w trakcie łowów, choć jest odrobinę nieobliczalny.