Emblemat ''Spartanin''
'Spartanin'' jest emblematem pancerzowym, który zazwyczaj pojawia się na wysoce doświadczonym personelu S-IV i specjalistach konkretnych gałęzi wojskowości, zwłaszcza tych, którzy służyli przez kilka tur.