Emblemat ''Kuloodporny''
'Kuloodporny'' jest preferowanym emblematem uzbrojeniowym wśród ekspertów w dziedzinie przetrwania, którzy zdołali dowieść swojej elastyczności i wytrzymałości w przeciągających się starciach.