Ellada Games RPG Bundle
Specjalna kolekcja najlepszych gier RPG w jednym pakiecie: Na swojej drodze do przetrwania w zimnym, surowym świecie Niffelheim możesz wcielić się w postać wikinga, walkirii lub szamana. Odkryj ten niebezpieczny świat i znajdź swoją drogę do Valhalli! Spaceland – gra dla prawdziwych fanów sci-fi. Zbierz drużynę najodważniejszych kosmicznych strażników i odkryj tajemnice mistycznej planety. Wolisz być odważnym piratem czy uczniem czarnoksiężnika? Możesz wcielić się w jedną z tych postaci w naszej strategii turowej Braveland Trilogy! Kontroluj oddziały łuczników, uzdrowicieli, kuszników i rycerzy, aby zdominować ten kolorowy świat!