Elitarny zrzut 2: Mapa Liberation
Zmilitaryzowana strefa Central Parku rozciąga się na olbrzymiej przestrzeni. Idealne miejsce do korzystania z karabinów snajperskich oraz LKM. Wieżyczki znajdujące się na obu końcach strefy pozwalają na skorzystanie z zabójczej siły ognia każdemu, kto odważy się opuścić kryjówkę. Jeśli nie chcesz stać się łatwym łupem dla przeciwnika, dobrze przemyśl każdy ruch i unikaj stref ostrzału.