ELDEN RING NIGHTREIGN – przedsprzedaż
Kup w przedsprzedaży i otrzymaj poniższe materiały dodatkowe: - Dodatkowy gest Gestu tego można używać w grze. *Gracz może go również uzyskać później w trakcie gry. ELDEN RING NIGHTREIGN to niezależna przygoda w uniwersum ELDEN RING, którą stworzono z myślą o nowych wrażeniach dla graczy poprzez zmianę głównych mechanik gry. POWSTAŃCIE RAZEM Połącz siły z innymi i graj w trybie współpracy dla 3 graczy, aby stawić czoła nadchodzącej nocy i niebezpieczeństwom, jakie ze sobą niesie. STAŃ SIĘ BOHATEREM Przejmij kontrolę nad wyjątkowymi bohaterami, z których każdy posiada własne umiejętności i charakterystyczny styl. Choć już w pojedynkę są mocni, ich umiejętności pozwalają stworzyć potężne synergie, kiedy łączą siły jako drużyna. ZMIERZ SIĘ Z NOCĄ Przezwycięż nieubłagane zagrożenie ze strony otoczenia, które przenika krainę i zmienia się w każdej sesji. Pokonaj niesamowitego bossa danej nocy!