Ekskluzywny zestaw strojów Rare
Kompilacja ekskluzywnych strojów mistrza, z motywami Battletoads, Perfect Dark, współczesnego Killer Instinct oraz logo Rare. Wybierz serię najbliższą twemu sercu. Kinect Sports Rivals: to TY przeciwko światu! - 24 męskie i 24 damskie stroje - Cztery wzory wspólne dla wszystkich dyscyplin Ten zestaw zawiera: - pakiet strojów Rare - pakiet strojów Battletoads - pakiet strojów Perfect Dark - pakiet strojów Killer Instinct Niektóre z tych strojów były wcześniej oferowane w ramach zachęty do zakupu Kinect Sports Rivals w przedsprzedaży oraz do udziału w konkursach. Jeśli udało ci się zdobyć je wcześniej, znajdziesz je w swojej szafce.