Ekskluzywny pakiet Bitwa nad Berlinem
Ten ekskluzywny pakiet jest dostępny w formie limitowanego zakupu jednorazowego i ma za zadanie wspomóc Cię na polu walki. Zawiera on ekskluzywny bonusowy zrzut zapasów, a w jego skład wchodzą dodatkowe wzmocnienia oddziałów oraz bardzo potrzebne złoto i zaopatrzenie.