Edycja Kolekcjonerska N7
Gratulujemy zakupu Edycji Kolekcjonerskiej N7. Rozprawiaj się z wrogami dzięki nowemu uzbrojeniu klasy N7, w tym strzelby N7 Krzyżowiec, automatycznego pistoletu maszynowego N7 Huragan, karabinu snajperskiego N7 Waleczny i eleganckiego pistoletu N7 Orzeł. Na Normandii możesz natomiast zadawać szyku w nowej bluzie z kapturem i motywem N7 oraz mechanicznym towarzyszem-robopsem.