Edit Parts - Equipment 2
Niestandardowe wyposażenie dla mężczyzn i kobiet będzie dostępne podczas tworzenia postaci w „Edit Mode”. * Dodane wyposażenie ・Western Mechanical Set (dla mężczyzn i kobiet) ・Wandering Warrior Set (dla mężczyzn i kobiet)