Eddie i jego wyjątkowa deska
Jedyny i niepowtarzalny Eddie Wachowski triumfalnie powraca, a wraz z nim jego kultowe afro oraz niebanalna osobowość, dzięki którym podbił serca fanów serii SSX. Pakiet zawiera ponadto wyjątkową deskę 6. poziomu, specjalny talent snowboardowy oraz geotag 4. poziomu, umożliwiający osiąganie szybszych postępów w grze. Eddie to idealny dodatek do Twojej ekipy.