Dostępna jest nowa zawartość związana z EA Sports. Już teraz sprawdź najnowsze funkcje i elementy rozgrywki. Kup Edycję Standardową gry FIFA 17 na Xbox One lub Xbox 360! Edycja Standardowa zawiera: grę podstawową i jednego legendarnego piłkarza FIFA Ultimate Team na 3 mecze wypożyczenia. FIFA 17 z silnikiem Frostbite zmienia sposób gry i rywalizacji oraz wytwarza większą więź emocjonalną między graczem a sterowanym piłkarzem. Gra umożliwia graczom wkroczenie w realistyczny świat piłki i prezentuje im piłkarzy z krwi i kości. To prawdziwa podróż po nowych światach, możliwa wyłącznie w grze. Zmiany w sposobie myślenia i poruszania się zawodników, fizycznych starciach z rywalami i zachowaniu w ataku pozwalają zapanować nad każdą chwilą meczu.