Dostępna jest nowa zawartość związana z EA Sports. Już teraz sprawdź najnowsze funkcje i elementy rozgrywki. Gra FIFA 16 wprowadza nowości w całej rozgrywce, oferując zrównoważoną, realistyczną i emocjonującą symulację piłki. Możesz grać tak, jak lubisz, tylko jeszcze ładniej i na wiele nowych sposobów! Dzięki nowatorskim funkcjom FIFA 16 daje pewność w obronie, kontrolę w środku pola i wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia wielu magicznych chwil. Dzięki nowemu Trenerowi FIFA zarówno osoby dopiero zaczynający swoją przygodę z serią, jak i weterani będą mogli poprawić swoją grę. Zmiany na całym boisku. Nowe sposoby zabawy. Graj jeszcze lepiej. Graj piękną piłkę w grze FIFA 16.