DYNASTY WARRIORS 9: „Kombinezon wyścigowy” dla Cao Pi
Ta zawartość zostanie wycofana ze sprzedaży 31 grudnia 2024. Jej nabywcy będą z niej mogli korzystać także po tym terminie. Dostępny będzie dodatkowy strój dla postaci Cao Pi: „Racing Suit Costume”. ▼Jak używać: Na ekranie tytułowym wybierz Gallery - Characters io postać, której chcesz zmienić strój. W kategorii Change Costume wybierz Regular Costume. Podczas gry można przejść do Hideaway i stamtąd wybrać Change Costume, następnie Regular Costume i postać. Tak czy inaczej trzeba dotrzeć w grze do momentu, w którym można wybrać daną postać.