TechlandAkcja i przygodaFabularne
Laureat ponad 50 nagród i nominacji, doceniony przez kilkanaście milionów graczy na całym świecie. Dying Light: Enhanced Edition to najpełniejsza definicja gry o zombie z otwartym światem. Teraz dostępna w swojej najbardziej kompletnej formie, która wynosi doświadczenie płynące z rozgrywki na całkowicie nowy poziom. DYING LIGHT ENHANCED Większy, lepszy i bardziej przerażający niż kiedykolwiek! Doświadcz Dying Light w jego definitywnej formie dzięki niezliczonym usprawnieniom rozgrywki. Szukaj zapasów, twórz broń i rób wszystko, co w twojej mocy, żeby przetrwać w miejscu zniszczonym przez wirusa zombie. DYING LIGHT: THE FOLLOWING Ogromne rozszerzenie wprowadzające nowe otwarte tereny i w pełni modyfikowalne pojazdy typu buggy. Zamień je w śmiercionośną broń i odkryj sekret skrywany przez tajemniczy kult Dzieci Słońca! SEASON PASS ORAZ WIĘCEJ Cała dodatkowa zawartość stworzona w pierwszym roku wsparcia po premierowego, w tym wieloosobowe tryby Be the Zombie i The Bozak Horde, dodatkowe misje, ekskluzywne zestawy przedmiotów oraz wiele więcej. DARMOWA ZAWARTOŚĆ 10-IN-12 Program cyklicznych aktualizacji, dzięki któremu w grze pojawiły się całkowicie nowe mapy i związane z nimi misje, tryby gry, przeciwnicy oraz unikalne przedmioty – całkowicie za darmo!