Dying Light – Pakiet retro-rewolwerowca
Nie ma to jak stare dobre prawo i porządek. Zwalczaj przestępców jako szeryf uzbrojony w Zdrajcę, Onyksowy Grom i Zastępcę, patrolujący swoje hrabstwo w łaziku Złoty Byk. Pakiet retro-rewolwerowca zawiera nowy strój, nowy lakier do łazika i plany na trzy nowe bronie: strzelbę, rewolwer i długi nóż. Uwaga: ta zawartość wymaga dodatku Dying Light: The Following.