Dying Light – Pakiet elity Raisa
W świecie, w którym człowiek człowiekowi jest wilkiem, aby przeżyć, musisz stać się największą i najgroźniejszą bestią ze wszystkich. Sięgnij po przywództwo dzięki pakietowi inspirowanemu bandą Raisa. Korzystaj z nowego stroju, lakieru do łazika (Dzika Bestia) oraz trzech nowych broni, którymi są – Lupus (śmiercionośny nóż), Alfa (karabin szturmowy z powiększonym magazynkiem) oraz Szczeniak (pistolet stworzony do rozwalania łbów). Wszytko jest jaskrawo żółte… może nie najlepszy kamuflaż, ale chyba nie planujesz czaić się z tym sprzętem w krzakach, co? Należysz to elity Raisa! Wszyscy powinni to widzieć! Uwaga: Do korzystania z lakieru do łazika potrzebne jest rozszerzenie Dying Light: The Following.