Przemierzaj miasto jako bezpański samuraj dzięki pakietowi „Ronin” – do pobrania w trzech częściach w postaci darmowych dodatków DLC. Zbierz je wszystkie, by otrzymać pełny strój oraz unikatowy miecz. Zawartość pierwszej części: - Ręcznie robiona kurtka ocaleńca – zaprojektowana tak, abyś nie dał się zauważyć. - Ręcznie robione bryczesy ocaleńca – pieczołowicie wykonane, byś mógł poruszać się bez żadnych ograniczeń. - Ręcznie robione trampki ocaleńca – stąpaj ostrożnie z tymi wygodnymi trampkami.