Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties
Posiadacze Edycji Deluxe i Ultimate gry Dying Light 2 Stay Human automatycznie dostaną rozszerzenie fabularne Bloody Ties. Dodatkowy zakup nie jest wymagany. Bloody Ties to pierwsze oficjalne rozszerzenie fabularne do Dying Light 2 Stay Human – emocjonującej survivalowej gry akcji z widokiem pierwszoosobowym, osadzonej w postapokaliptycznym otwartym świecie. Kto nie marzy o tym, by usłyszeć, jak setki fanów skandują jego imię? Kto nie chciałby zostać bożyszczem tłumów, a do tego zbijać prawdziwe kokosy? Co jednak w sytuacji, gdy za tak wielki sukces trzeba zapłacić najwyższą cenę? Aiden daje się skusić obietnicy bogactwa, chwały i dostępu do najlepszego sprzętu. Bierze udział w zawodach, w których w imię chwilowego prestiżu trzeba być gotowym na najwyższe poświęcenie. Żeby zwycięsko wyjść z próby i wspiąć się na sam szczyt, musi doszlifować umiejętności i znaleźć cennych sojuszników. Szybko jednak zdaje sobie sprawę, że walka o sławę to dopiero początek. Zostaje uwikłany w intrygę, u której podstaw leżą żądza władzy i pragnienie zemsty. Cechy: NOWY WĄTEK FABULARNY Weź udział w nowej przygodzie. Wywalcz sobie zaszczytne miejsce w gronie najlepszych zawodników, pomóż nowemu przyjacielowi, Ciro, pomścić śmierć brata, i odkryj prawdę na temat krwawych zawodów. NOWA LOKALIZACJA Wkrocz do Carnage Hall – miejsca, gdzie najsilniejsi wojownicy sięgają po bogactwo i chwałę, a każda walka stanowi niezapomniany, fabularny spektakl. NOWA BROŃ: PANCERNA RĘKAWICA Odkryj zupełnie nowy styl gry dzięki pancernej rękawicy, która uczyni walkę jeszcze bardziej kreatywną. NOWY SPRZĘT Zdobywaj nowy sprzęt, biorąc udział w zawodach, w których liczy się przede wszystkim siła, a broń jest wyznacznikiem prestiżu. SPEKTAKLE I WIDOWISKA Zagraj rolę życia w spektaklach – prowadzonych przez samą Astrid wieloetapowych pokazach na arenie, których fabuła przywodzi na myśl tradycyjne baśnie i legendy… w nieco bardziej makabrycznej wersji. Spróbuj sił w wyzwaniach areny, czyli specjalnych próbach, w których zmierzysz się z nowymi zmutowanymi wrogami, stawisz czoła spragnionym krwi hordom i popiszesz się karkołomnymi wyczynami.