Duża Paka Duke'a
Duża Paka Duke'a zawiera Kopa Motywacyjnego, który pomoże ci rozwalcować masywnych bossów w grze. Chcesz więcej? Odpal tryb „wielkie baniaki” i obserwuj przerost formy nad treścią. Sięgnij do szafy i znajdź Duke'owi jakieś bajeranckie barchany, do których łaszą się panienki i dzięki którym zabrylujesz w sieci.