Duża Mikstura - 80 Sugestii
Eksploruj baśniową krainę zamieszkałą przez magiczne stworzenia bez obaw przed zagubieniem się, dzięki tej ofercie zawierającej 80 Sugestii! Sugestie to wizualne podpowiedzi, wskazujące najbliższą możliwą akcję lub umożliwiające Pominięcie Minigry, jeśli okaże się ona zbyt wymagająca dla twojego stylu gry.