Dungeons & Dragons
Przeżyj dramatyczną historię w grze Minecraft dzięki dodatkowi DLC Dungeons & Dragons. Eksploruj kultowe miejsca w Zapomnianych Krainach, takich jak Icewind Dale i Candlekeep, walcząc z obserwatorami, mimikami i nie tylko. Wybierz klasę, odblokuj klasyczne zaklęcia i udoskonal swoje zdolności, aby wychodzić cało z trudnych sytuacji. Przygoda czeka!