Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade (Win)
Wersja Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade zawiera cyfrowy artbook i ścieżkę dźwiękową, nostalgiczne skórki Dungeons 3 dla Thalyi i ręki zła, a także remaster klasycznej mapy Dungeons 3 „Szturm na Dollaran”. Zobacz nostalgiczne stroje w całej okazałości, a muzyka z pewnością zachwyci kochające kulturę Zło.