Dune: Spice Wars - House Vernius of Ix
Ród Vernius z Ix Sercem konfederacji Ix jest ród Vernius – mistrzowie nauki i inżynierii, którzy stali się głównymi dostawcami najnowocześniejszych technologii dla Imperium. Dostosowując się do ograniczeń Dżihadu Bulteriańskiego, dyskretnie badają zakazaną technologię samouczących się maszyn. Przywódcy i doradcy Hrabia Rhombur Vernius Sprowadzony do roli buntowników ród Vernius z Ix, pod przywództwem hrabiego Rhombura Verniusa, potajemnie sprzeciwia się cesarzowi. Rhombur, zmieniony w cyborga po przeżyciu próby zamachu, uosabia filozofię rodu. Cybernetyka ocaliła mu życie, ale w zamian utracił część człowieczeństwa. Doradcy Vernius Hrabia Rhombur Vernius, mistrz wywiadu, ekspansji, technokracji i dyplomacji, jest otoczony wianuszkiem najbardziej lojalnych doradców. Główne cechy Zasoby Ród Vernius z Ix wykorzystuje unikalną wiedzę i mechanikę postępów, aby nie być tak zależnym od wody jak inne frakcje. Frakcja posiada również 3 drony i 2 jednostki ludzkie ze zwiększoną wydajnością ogniw paliwowych. Sieć węzłowa Rozszerzaj strategicznie swoje terytoria za pomocą sieci węzłów neuronowych – twoja ekspansja będzie ograniczona, ale zmniejszysz zużycie wody. Uzyskasz różne korzyści w połączonych regionach, w szczególności lepszą ochronę dronów znajdujących się w pobliżu sieci. Wymiana technologiczna Rozgrywka Vernius wymaga wysokiej pozycji w Landsraadzie do wykorzystania podstawowych mechanik. Skup się na sojuszach, by łatwo uzyskać korzyści i premie, w tym przyspieszenie badań. Sojusznicze frakcje czerpią korzyści z postępów poczynionych przez Vernius. Patentowanie i zatajenie Po osiągnięciu progu 5000 pkt. Hegemonii, ród Vernius może opatentować unikalne postępy za 1000 Solari. Po zdobyciu 10 000 pkt. Hegemonii, frakcja może zataić postęp za 20 pkt. pozycji, niwelując jego efekty dla wszystkich graczy. Główna baza Główna baza Vernius ma 3 dystrykty, a w każdym są po 3 budynki. Dystrykty te działają inaczej niż u innych frakcji – oferują premie w oparciu o typy posiadanych budynków, dzięki czemu masz większą strategiczną swobodę. Bohaterowie i jednostki Bohaterowie Ix C'tair Pilru specjalizuje się w walce partyzanckiej i potrafi doskonale się bronić, gdy ma obok siebie służebników. Genialna cybernetyczka Nuwa Cenva, potomkini Normy Cenvy, wynalazczyni zaginania przestrzeni, wzmacnia drony i dowodzi tajnym projektem Vernius na Arrakis. Jednostki Ród Vernius z Ix dysponuje zróżnicowanym arsenałem, w skład którego wchodzą wytrzymałe drony do walki wręcz, metodyczni flankierzy, świetne oddziały przeciwpancerne, jednostka wsparcia, elitarny inżynier bojowy, niewidzialny statek kosmiczny Duch oraz fregata Przekaźnik Zakrzywienia do szybkiej teleportacji strategicznej.