Drugi pakiet obserwacyjny
Ten darmowy pakiet ułatwi ci rozgrywkę we współpracy, jeśli twój partner pobrał Gangsterów w kosmosie. Ten darmowy pakiet nie pozwala grać w Gangsterów w kosmosie, ale zapewnia pełną kompatybilność w rozgrywce we współpracy. Pakiet nie jest wymagany, jeśli pobrano już Gangsterów w kosmosie.