DRIFTCE Toyota Chaser JZX100 – DLC
Powiększ swoją kolekcję aut driftowych o niezwykłą Toyotę Chaser MK6. Mityczna Toyota Chaser JZX100 dostępna jest jako DLC w DRIFTCE – wsiadaj za kółko i pal gumę! Toyotę Chaser JZX100 produkowano w latach 1996-2001. Jest to średniej wielkości auto napędzane silnikiem 1JZ z pojedynczą turbosprężarką oraz napędem na tylną oś. Przyprowadź swoją nową Toyotę do garażu, podrasuj ją, by poprawić jej osiągi, i wybierz malowanie, które sprawi, że zabłyśnie ona na torze! Osiągnij mistrzostwo w drifcie, łam prawa fizyki i rządź na torze!