Przeżyj początek zupełnie nowej przygody! Dołącz do młodego bohatera, który ma zostać Luminary, legendarnym bohaterem i zbawcą Erdrei. Przenieś swoje postępy do pełnej wersji gry! To demo to spory fragment epickiej opowieści, która czeka na ciebie w DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition.