DRAGON BALL Z: KAKAROT - 23rd World Tournament
Poznajcie opowieść, która doprowadzi do głównych wydarzeń DRAGON BALL Z: KAKAROT i 23. Światowego Turnieju Sztuk Walki, gdzie doszło do wielu gwałtownych wydarzeń! Dzięki temu dodatkowemu scenariuszowi możecie przedłużyć zabawę z DRAGON BALL Z: KAKAROT. Minęły trzy lata odkąd starcie z Szatanem Piccolo wywołało grozę na całym świecie. Goku, który wyrósł na młodego mężczyznę, musi zmierzyć się z Juniorem, reinkarnacją Szatana Piccolo. Junior bierze udział w Tenkaichi Budokai (Światowym Turnieju Sztuk Walki), by zemścić się na Goku, który zniszczył go w przeszłości. Zaczyna się walka o los świata i tytuł Tenkaichi (mistrzostwo Światowego Turnieju Sztuk Walki)! DLC zawiera: - Nową opowieść - Nowe superataki - Nowe znaki duszy - Inne elementy *Zawartość ta jest dostępna, nawet jeśli nie ukończyliście głównej opowieści. *Ten produkt jest dostępny także w ramach przepustki sezonowej 2. Uważajcie, by nie dokonać podwójnego zakupu.