Dragon Ball Xenoverse - PAKIET GT 2 (+Mira i Towa)
Rozszerz niepowtarzalny świat Dragon Ball Xenoverse poprzez ten pakiet zawartości do pobrania GT 2 (+ Mira i Towa): - 4 grywalne postacie (Eis Shenron, Suu Shenron, Towa i Mira) - Odcinki i Zadania Równoległe - Mistrzyni (Pan) i zadania mistrzów - Umiejętności, kostiumy i akcesoria - Dusze Z Niniejsza zawartość pozwala ci zagłębić się jeszcze bardziej w fabułę Dragon Ball GT poprzez grę - pojedynczo lub z innymi graczami, przebywającymi w Mieście Tokitoki.