Dragon Ball Xenoverse - PAKIET GT 1
Rozszerz niepowtarzalny świat Dragon Ball Xenoverse poprzez ten pakiet zawartości do pobrania GT 1: - 3 grywalne postacie (Son Goku GT, Pan, Trunks GT) - Odcinki i zadania - Mistrzowie i zadania mistrzów - 1 lokacja - Umiejętności, kostiumy i akcesoria - Dusze Z Niniejsza zawartość pozwala ci zagłębić się jeszcze bardziej w fabułę Dragon Ball Z i Dragon Ball GT poprzez grę - pojedynczo lub z innymi graczami, przebywającymi w Mieście Tokitoki.