DRAGON BALL: Sparking! ZERO Season Pass Bonus
Premia przepustki sezonowej DRAGON BALL: Sparking! ZERO pozwala przywołać Shenlonga w grze, który może zapewnić przedmioty takie jak zeni lub kostiumy. Premia przepustki sezonowej obejmuje też 3-dniowy wczesny dostęp do 3 dodatków DLC. *Shenlonga można przywołać niezależnie od liczby posiadanych smoczych kul w momencie użycia. *Przedmiot ten jest dołączony do wszystkich produktów zawierających przepustkę sezonową, takich jak edycje Deluxe i Ultimate.