DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Lobby Avatars
Chcesz się pochwalić nowymi elementami personalizacji? Te unikatowe awatary z lobby są dla ciebie! Dzięki efektownej aurze mocy, SSGSS Goku i SSGSS Vegeta spowodują, że wyróżnisz się z tłumu w lobby sieciowym! Wymagana sprzedawana osobno gra DRAGON BALL FighterZ.