DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 3 (Windows)
Przepustka FighterZ 3 umożliwia dostęp do nie mniej niż 5 dodatkowych, potężnych postaci, dzięki którym jeszcze lepiej będziecie bawić się z FighterZ! Wszyscy wojownicy mają swoje znaczki Z, awatary lobby i zestaw alternatywnych kolorów. DRAGON BALL FighterZ to esencja tego, dzięki czemu seria DRAGON BALL jest tak lubiana i sławna: niekończące się spektakularne walki najpotężniejszych wojowników.