Pakiet „Awarskie łupy” zawiera nowe elementy do personalizacji twojej Inkwizycji, w tym zestaw pięciu awarskich wierzchowców, na których możesz pędzić przez Thedas. Rusz do boju na grzbiecie pomalowanego w wojenne barwy rumaka! Przenieś do Podniebnej Twierdzy niezłomnego ducha Awarów dzięki dodatkowym opcjom dostosowania twojej bazy. Pakiet „Awarskie łupy” zawiera także dwie wyjątkowe zbroje dostępne jako łupy oraz schematy, dzięki którym twoja drużyna zyska przewagę nad wrogiem.