Double Dragon Ożywienie Przedsprzedaż
Zamów teraz i zdobądź ekskluzywne bonusy! Gra bonusowa: Double Dragon Dodgeball Uwaga: "Double Dragon Dodgeball" to osobna aplikacja od głównej gry. Seria Double Dragon zdefiniowała gatunek akcji belt-scroll odkąd trafiła do salonów gier w 1987 roku. Teraz powraca jako Double Dragon Revive, dzięki pasjonującemu wsparciu fanów gier retro przez lata! Odnowiona, stylowa grafika postaci! Zobacz swoje ulubione postacie z złotej ery salonów gier odtworzone w nowoczesnej grafice 3D. Potężni wrogowie z przeszłości powracają, by zmierzyć się z braćmi Lee. Ostateczne doświadczenie akcji belt-scroll! Gracz porusza się poziomo po ekranie, aby pokonać wrogów w tym uwielbianym gatunku. Doświadcz tego samego prostego i intuicyjnego gameplayu, z kontrolami i balansem dopracowanym na nową erę. Starannie opracowane doświadczenie, nadzorowane przez personel z doświadczeniem w tytułach gier walki Arc System Works, sprawia, że nowi gracze łatwo się wciągną od razu. Emocjonująca, strategiczna akcja! Walka wymaga dostosowania i różnorodności, bardziej niż tylko naciskania przycisków. Zanurz się w strategii, ucząc się wzorców wrogów i znajdując najskuteczniejsze momenty ataku. Podnoś broń rozrzuconą po etapach i wykorzystuj elementy otoczenia, aby zdobyć przewagę w walce!