DOOM Eternal: Year One Pass (Add On)
Udało ci się zawrócić ludzkość znad krawędzi zagłady, ale cena była wysoka. Pokonanie Khan Maykr zaburzyło równowagę władzy w kosmosie i zagraża wszelkiemu stworzeniu. Musisz powstać i wszystko naprawić w DOOM Eternal: The Ancient Gods. Jednoroczna Przepustka zawiera dwa rozszerzenia kampanii: The Ancient Gods, część pierwszą i The Ancient Gods, część drugą. The Ancient Gods, część pierwsza Legiony Piekieł splądrowały niebo i zagrażają wszystkim wymiarom. Przedrzyj się na Urdak, by decydować o losach wszechświata. Teraz wszystko w twoich rękach. The Ancient Gods, część druga Udało ci się przeciwstawić bogom i obudzić pradawne zło. Teraz pora zgromadzić rozproszone armie strażników, rozpocząć oblężenie ostatniego bastionu sił piekielnych, przebić się przez mury fortecy i zmierzyć z samym Mrocznym Panem. Na szali ważą się losy wszechświata.