Doładowanie PW x 50
Doładowania PW zwiększają ilość zdobywanej w poszczególnych meczach waluty PW (punktów wynikowych). Ten pakiet zawiera 50 doładowań PW. Uwaga: * Są to przedmioty zużywalne. Każde doładowanie PW można aktywować w grze tylko raz. * Gracz może posiadać maksymalnie 9999 doładowań PW. Po osiągnięciu tej liczby kolejne doładowania nie będą dodawane.