Doładowanie PW x 3
Doładowania PW zwiększają ilość zdobywanej w poszczególnych meczach waluty PW (punktów wynikowych). Ten pakiet zawiera 3 doładowania PW. Uwaga: * Są to przedmioty zużywalne. Każde doładowanie PW można aktywować w grze tylko raz. * Gracz może mieć maksymalnie 9999 doładowań PW. Po osiągnięciu tej liczby kolejne doładowania nie będą dodawane.