Dodatkowy zestaw etapów do Hero Mode 4
Do Hero Mode dodane zostanie 4 etapów: „Death of the Wei Emperor”, „Rise Emperor of Wu”, „The Sleeping Dragon Ascends” oraz „A Dream of Heroes”. „Death of the Wei Emperor”, oraz „Rise Emperor of Wu” są tylko etapami fabularnymi/filmowymi. ▼The Sleeping Dragon Ascends Główną postacią jest niemłody już Zhunge Liang. Liu Bei odszedł i teraz on także wkrótce zakończy życie. Ten odważny człowiek stawia własne życie na szali, aby spełnić daną obietnicę. ▼A Dream of Heroes Główną postacią jest protegowany Zhunge Lianga, Jiang Wei. Dokąd wyruszy po udanej kampanii na północy? Nadciąga czas ostatecznej bitwy, która nigdy nie została odnotowana w księgach historycznych.