Dodatkowy zestaw etapów do Hero Mode 3
Do Hero Mode dodane zostanie 6 etapów: „Wargod under Siege”, „Fall of the Imperial Han”, „Rise of Shu-Han”, „Yiling in Flames”, „Beyond the Peach Garden” oraz „Southern Campaign”. „Fall of the Imperial Han”, „Rise of Shu-Han”, „Beyond the Peach Garden” oraz „Southern Campaign” są tylko etapami fabularnymi/filmowymi. ▼Wargod Surrounded Główną postacią jest brak krwi Liu Beia, Pięknobrody Guan Yu, na którego spada obowiązek obrony Jing, gdy Liu Bei wyjeżdża do Shu. Czyha jednak na niego ogromne niebezpieczeństwo. ▼Yiling in Flames Główną postacią jest młody przywódca, Lu Xun. Liu Bei udał się na poszukiwanie zemsty, do Jing zbliżają się znaczne siły z Shu i tak los Sun Wun spoczywa w rękach młodego stratega Lu Xun.