Dodatkowy scenariusz „Thirteen Heroes”
Dodany zostanie scenariusz „Thirteen Heroes”. ▼Thirteen Heroes Trzynastu bohaterów wybranych z kart najwspanialszych opowieści Romance of the Three Kingdoms zbierze się razem, aby toczyć zmagania o kontrolę nad królestwem!