DODATKOWE MIEJSCA W ZBROJOWNI 2
Pakiet Dodatkowe miejsca w zbrojowni gwarantuje 120 dodatkowych miejsc na przedmioty w twojej zbrojowni. Idealne do przechowywania broni i wyposażenia.