DODATKOWE MIEJSCA DLA STWÓRZ KLASĘ
Pakiet Dodatkowych miejsc zwiększa ilość miejsc dla opcji Stwórz klasę do 50. Dopasuj swoje postacie do aktualnej sytuacji i zmieniaj je w zależności od potrzeb.